Način plaćanja

Kupac može platiti kako mu najviše odgovara: uplatom na bankovni račun, pouzećem a uskoro uvodimo i mogućnost online plaćanja platnom karticom!

Naručene proizvode, kupac može platiti pouzećem prilikom dostave robe putem Kurirske službe, uplatom na bankovni račun a uskoro i putem 100% sigurne online kupovine sa  jednom od platnih kartica (Visa, Mastercard®, Maestro® i/ili Diners). 

Obaveštenje o potvrdi porudžbine poslaćemo na e-mail adresu kupca.

Kako plaćam ako imam promotivni kod?

Promotivni kod se unosi u procesu kupovine u polje za unos koda nakon čega se iznos korpe smanjuje za popust definisan kodom. Potom plaćanje izvršite odabranim načinom.

Kako se plaća pouzećem?

Pouzećem se plaća gotovinom na ruke kurirskoj službi, nakon čega dobijate potvrdu o prispeću i plaćanju pošiljke.

Postoji li mogućnost plaćanja na rate?

Ne.

Kako sve mogu plaćati u CICI NAILS internet prodavnici?

Naručene proizvode moguće je platiti pouzećem prilikom dostave robe putem kurirske službe, uplatom na naš žiro račun a uskoro i putem sigurne internet kupovine platnim karticama (Visa, Mastercard®, Maestro® i/ili Diners).

Obaveštenje o potvrdi porudžbine poslaćemo na Vašu e-mail adresu.

 

Isporuka

Poručenu robu dostavljamo na adresu kupca kurirškom službom 1-3 radnih dana od trenutka potvrde raspoloživosti poručenih artikala ako se radi o dostavi unutar Republike Srbije.

U slučaju da je isporučeni proizvod različit od onog kojeg je kupac poručio i platio, ovlašćen je i dužan da nas obavesti o pogrešnoj isporuci te ima pravo na isporuku naručenog proizvoda, koji će mu biti dostavljen u roku 8 dana od primanja obaveštenja.

Ukoliko to nije moguće, kupac ima pravo na povraćaj novca u iznosu plaćene cene proizvoda i cene isporuke i eventualno naknadu troškova povraćaja pogrešno isporučenog proizvoda ukoliko HENEIS  nije u mogućnosti organizovati njegovo preuzimanje.

Takođe, kupac je dužan bez odlaganja vratiti pogrešno dostavljeni proizvod na našu adresu HENEIS, Ljube Davidovića 58, 11400 Mladenovac.

Koliki je iznos dostave/isporuke?

Trošak isporuke se naplaćuje za porudžbine unutar Republike Srbija u fiksnom iznosu od 400 din, dok je za porudžbine preko 10.000 RSD isporuka besplatna.

Što ako je paket koji mi je dostavljen oštećen? Jesam li dužan da ga preuzmem?

Ako primetite da je paket oštećen niste ga dužni preuzeti već možete zatražiti novu pošiljku. O tome nas je potrebno obavestiti na e-mail adresu Ova email adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript u vašem brauzeru da biste je videli..

Šta ako nisam na adresi isporuke kada dođe kurirska služba?

Kurirska služba će Vas kontaktirati telefonskim putem neposredno pre isporuke kako bi dogovorio tačno vreme isporuke. Takođe, moguće je u dogovoru sa kurirom promeniti mesto preuzimanja pošiljke ili dogovoriti neki drugi termin isporuke. Ukoliko niste u mogučnosti preuzeti paket na dan dostave, i ako se oglušite na pozive kurira, isti će pokušati izvršiti dostavu jos tri puta pre nego što se paket vrati pošiljaocu. Ukoliko paket ne primite u roku od 8 dana, obavezno nas kontaktirajte na Ova email adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript u vašem brauzeru da biste je videli. kako bismo što pre ušli u trag pošiljci.

Nakon koliko vremena mogu očekivati da će naručeni proizvod biti dostavljen?

Proizvod će biti dostavljen u roku od maksimalno 5 radnih dana nakon što primite e-mail obaveštenje u kom piše da je paket poslat, ali uglavnom to bude u roku 1-3 radna dana.

Kako se vrši isporuka?

Artikli naručeni putem CICI NAILS internet prodavnice šalju se ekspresnom dostavom kurirske službe unutar 8 radnih dana od trenutka kada primite obaveštenje da je porudžbina poslata.

 

Zamena proizvoda

Pravo na zamenu robe imaju svi kupci, ali artikle šalju o svom trošku. Zamena robe moguća je unutar 14 dana od prispeća pošiljke. Zamenu je kupac dužan zatražiti putem e-maila sa sadržajem ZAMENA: BROJ PORUDŽBINE unutar 14 radnih dana od prispeća pošiljke na Ova email adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript u vašem brauzeru da biste je videli. . U e-mailu kupac treba objasniti želi li proizvod menjati za isti proizvod druge veličine ili boje, ili za drugi proizvod iz naše ponude. Proizvod potom vraća na našu adresu unutar 2 radna dana od odobrenog zahteva. Kada utvrdimo da je vraćeni proizvod neoštećen i u originalnoj ambalaži, kreiraćemo zamenu. Ukoliko roba nije u odgovarajućem stanju (nekorišćena i neoštećena), kupac će morat platiti poštarinu u iznosu od 400 RSD kako bi Vam roba ponovno bila poslata na kućnu adresu. Ako kupac artikal menja za artikl veće vrednosti, najpre treba uplatiti iznos razlike na naš račun. Dodatne troškove zamene robe morate snositi sami.

Imaju li svi kupci pravo na zamenu?

Pravo na zamenu proizvoda imaju svi kupci na sve artikle. Zamenu morate zatražiti u roku od 14 radnih dana od prispeća paketa.

Može li se proizvod kupljen u CICI NAILS internet prodavnici zamieniti za drugi?

Može. Zamenu je kupac dužan zatražiti putem e-maila sa sadržajem ZAMENA: BROJ PORUDŽBINE unutar 14 radnih dana od primitka pošiljke na Ova email adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript u vašem brauzeru da biste je videli. . U email-u kupac treba objasniti želi li proizvod menjati za isti proizvod druge veličine ili boje, ili za drugi proizvod iz naše ponude.

Može li se proizvod kupljen u CICI NAILS internet prodavnici zameniti za skuplji?

Može! Potrebno je kontaktirati nas na Ova email adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript u vašem brauzeru da biste je videli. kako biste dobili uputstva za izvršenje uplate razlike između dva iznosa.

U kojem roku je potrebno zatražiti zamenu proizvoda?

Zamena proizvoda mora se zatražiti u roku od 14 dana.

 

Reklamacije

Primili ste kupljeni proizvod, ali primećujete da je oštećen? Obratite nam se!

Ako kupac nije zadovoljan/na robom kupljenom u CICI NAILS internet prodavnici ima pravo na reklamaciju u zakonskom roku. Pošaljite nam e-mail sa napomenom REKLAMACIJA PO PORUDŽBINI (Br.porudžbine) na Ova email adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript u vašem brauzeru da biste je videli. .

U slučaju reklamacije kupac nam je dužan vratiti proizvod u dogovorenom roku. Reklamaciju ćemo smatrati valjanom ako pregledom proizvoda utvrdimo da odgovara uslovima za reklamaciju u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. U tom slučaju ćemo u roku od 15 dana od prijema valjane reklamacije zameniti proizvod ili vratiti celokupan plaćeni iznos.

Ukoliko, pak, ustanovimo da reklamacija nije argumentovana, tj. ukoliko reklamaciju odbijemo, kupac mora platiti poštarinu u iznosu od 400 RSD kako bi Vam roba ponovno bila poslata na kućnu adresu.

U kojem roku mogu uložiti reklamaciju na naručeni proizvod?

Reklamaciju ste dužni uložiti u zakonskom roku od 15 dana.

Ako primetim da je proizvod koji sam kupio/la oštećen mogu li ga vratiti?

Naravno! Ako niste zadovoljni robom kupljenom u CICI NAILS internet prodavnici, imate pravo na reklamaciju u zakonskom roku od 15 dana. Prigovor možete poslati putem mail-a sa napomenom REKLAMACIJA PO PORUDŽBINI (Br.porudžbine) na Ova email adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript u vašem brauzeru da biste je videli..

U slučaju reklamacije kupac nam je dužan vratiti proizvod u dogovorenom roku. Reklamaciju ćemo smatrati valjanom ako pregledom proizvoda utvrdimo da odgovara uslovima za reklamaciju u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. U tom slučaju ćemo u roku od 15 dana od prijema valjane reklamacije zameniti proizvod ili vratiti celokupan plaćeni iznos.